Föreningens fastighet.

Byggnaden

Byggnadsår: 1995. Renoveringsår: 2015. Under 2015 så byggdes huset om från snickeri till Hyreshusbyggnad. Alla lägenheter är helt nyproducerade enligt dagens byggnormer och standard. Även värme- och ventilationssystem är helt nytt.Uppvärmning: Uteluftsvärmepump, vattenburen värme. Det finns förråd till varje lägenhet samt gemensamt förråd. Det finns i fastigheten två lokaler som är tänkt för uthyrning.

Fastigheten

Byggnadstyp: 1 ½ plan utan källare
Avgift: I månadsavgiften ingår vatten.
Byggnadsår: 1995
Renovering: Under 2015 så byggdes huset om från snickeri till Hyreshusbyggnad. Alla lägenheter är helt nyproducerade enligt dagens byggnormer och standard. Även värme- och ventilationssystem är helt nytt.
Internet: Fast lina. Öppen fiber Gotland Fiber (IP-Only) finns installerat i lght, tjänsteleverantör väljer man själv. Datanätverk (LAN) draget i lägenheten.
Energideklaration: Energiklass B, energiprestanda 35 kWh/m² år.